Naslednje jutro sem hitro odpravil na pot, saj je bilo pred mano nekje okoli 30 kilometrov, nato pa moj prvi vzpon cez prelaz Mckenzie Pass ( 1617m ). Kmalu po zacetku hoje sem prisel do majhnega mesteca Blue River, kjer sem si v trgovini priskrbel zalogo hrane in pa cokoladic za dodatno energijo. Ravno ko sem stopil iz trgovine je pred njo stalo nekaj ljudi, ki si je z zanimanjem ogledovalo Will-a.
Glede na to da so domacini sem jih povprasal kaj mislijo po kateri cesti naj grem. Ali “glavni” ( 126 ) ki je seveda bolj prometna in nezanimiva ampak je pa definitivno prehodna ali pa izberem drugo moznost z manj prometno cesto ( 242 ) in veliko lepso naravo, ki pa vodi preko prej omenjenega prelaza ampak niso bili prepricani, ce je prevozna zato so mi predlagali naj povprasam na postaji rangerjev, ki je locirana malo pred zacetkom vzpona ( Mckenzie Bridge )
Ko sem prispel do tja je bila ura nekje pet popoldne in zal ni bilo vec tam nikogar zato sem se odlocil, da se tam utaborim in pocakam do jutra na preverjene informacije.
The next morning I hit the road really early because I had about 30 kilometers (18.6 miles) ahead of me, and then my first climb – over the Mckenzie Pass (elev. 5325 ft or 1617 meters). Soon after I started walking I arrived in the small town of Blue River where I went to a shop to supply myself with food and chocolate for extra energy. Just as I stepped out of the shop, a few people were standing in front of it, curiously checking out Will.
Since they were locals, I asked them for their opinion on which road I should take. The “main” one (126) that has more traffic and is less interesting but is definitely passable or if I should choose the second option which was the road with less traffic (242) that is surrounded with a lot more beautiful nature but leads over the previously mentioned pass. They weren’t sure if the road is passable, so they suggested I ask at the ranger station that is located a bit before the beginning of the climb (Mckenzie Bridge).
When I arrived there it was around 5 p.m. and unfortunately, there was nobody there anymore, so I decided to camp there and wait until morning to get valid information.
Translated by Mateja Strmšek